Sunday, April 4, 2010

haha...Sudah masuk minggu ketiga aku mengajar...

Hehehe...gelak seorang diri semasa menaip entri ini...banyak benda aku nak cerita semasa tempoh praktikum...macam-macam dugaan dan macam-macam hal yang telah berlaku. Mungkin ini pengalaman paling MAHAL aku...tak dapat kat tempat lain...tetapi di Kampung Chat...aku belajar sesuatu yang berharga. Aku telah mengajar 6 waktu untuk Pendidikan Seni Visual...dan kelas yang aku ajar ialah kelas darjah 2, 5, dan 6....setiap kelas ada karenah masing-masing...budak darjah 2 paling buat aku hilang fokus...hahaha.. sebab apa...sebab mereka suka bertanya. Setiap benda yang mereka buat, mereka pasti akan bertanya untuk buat apa selepas itu...aku pula telah menjadi terlampau peka dengan panggilan CIKGU...hahahaha..CIKGU NAK BUAT MACAM MANA...CIKGU, BOLEHKAH SAYA PERGI KE TANDAS....aku gelak ja...rasa nak gelak sebab aku dulu pun macam tu...hehehehe....apa pun...mereka sangat COMEL....



7 Comments:

Little Darkstar said...

cikgu eh? dulu stady ktne?

paan said...

huhu cikgu pelatih je..blum jadi cikgu lg...skrg blajar kt phg

Little Darkstar said...

praktikal ea.. sy lmbt lg. Ajar art eh? mst seronok =)

paan said...

yup2..ajar seni...kat sekolah kebangsaan chat...sangat seronokkkk

Little Darkstar said...

seni mmg seronok!
rasa nak masuk skul balik belajar seni (xpenah ada peluang sbelum ni).

OnE HeArT..OnE LoVE.. said...

wah..best..jadi cikgu. always dream of being one.=)

Aby Umy said...

makasih dah share

salam kenal dari http://aby-umy.blogspot.com/

kalau ada waktu singah lah ke blog aku?? :)

anugerah dan kesyukuran | paanituaku