Tuesday, March 2, 2010

Hari ini mungkin indah


Assalamualaikum...sudah lama aku tidak mengemaskini blog ini...dan sudah lama aku tidak menulis secara kritis. Sejak akhir-akhir ini aku agak sibuk...sibuk dengan kertas hitam putih...sibuk dengan termenung di kala malam hari. Apa yang difikirkan...apa yang harus dibuat...apa perlu lakukan...hari ini bukan sama nasibnya dengan kelmarin. Masih ada titik manis dalam hidup ini...mungkin aku kurang pasti ia ada di sekeliling aku...masih mendapat perhatian dari segelintir benda bernyawa...syukur atas segalanya...moga aku terus teguh dan masih berharap keindahan itu akan ada...


4 Comments:

e. indah said...

sesuatu yang indah adalah sesuatu yang tertunda

paan said...

yup e.indah, moga keindahan itu akan datang tapi entah bila...sabar menanti

Cahaya Kekasih said...

paan....buzz me later ..ada dua ayat nak adjust sikit...

paan said...

orait sifu

anugerah dan kesyukuran | paanituaku