Saturday, July 10, 2010

masih belum lelap...hari yang malap aku redah...


Malam ini penuh kesunyian yang memecah sepi di jiwa ini...sering kali aku terfikir melangkah dalam dunia yang aku tempuhi ini...penat lelah dan keringat kepayahan yang aku pikul kian berat mengoncang ketabahan...dan sering kali aku teringat akan kesusahan orang yang di bawah...siapalah diri ini untuk bersungut memanggil kata sia-sia...apakah daya ini cukup untuk menggalas kesemuanya...biarlah sengsara ini aku seorang yang menyimpannya...asal hati mereka dan mereka yang aku sayang selesa dan senang...hidup ini perlu banyak kesabaran...mengikut denai masa yang kian pudar...adakah masih sempat untuk pusing kembali ke titik mula...teruskan...jalan ke hadapan...tidak mengapa...aku sedar ia masih jauh...dan perlahan-lahan aku cuba bangkit........


paan


0 Comments:

anugerah dan kesyukuran | paanituaku