Thursday, July 30, 2009

aku bukan lelaki lembut

Aku bukan lelaki lembut...sering kali aku dikatakan lelaki lembut apabila membuat design-design comel..tidak sama sekali bukan dan ternyata salah..haha..hoho..ada kaitan aku rasa lelaki lembut dengan minyak wangi..tapi aku ada kaitan dengan robot kesayangan aku..GUNDAM..mat gundam ni memang aku suka...bukan fasal dia seorang yang besar jadi aku boleh pandu mat gundam ni..sebenarnya kecil sahaja..baiklah..aku nak perkenalkan gundam terbaru yang baru aku beli semalam..model GN-0000-00 GUNDAM.. haha..senang betul nak ingat..gundam ni bagi aku..memang seronok! sebab aku tak matang lagi rasanya..perangai dari kecil masih lagi terbawa-bawa hingga sekarang..hmmm..apa nak jadi...aku pun beli saja...memang dulu masa muda-muda aku kena juga tegur oleh ibu bapaku..namun aku suka..aku minat..hoh..degil betul aku ni..aku beli juga...tapi bukanlah sebanyak mana pun..kalau banyak sangat aku beli silap haribulan aku pula yang makan kaki gundam aku sendiri..HAHAHA..

2 Comments:

Anonymous said...

paan,nnti bolela geng dgn my son..mmg suke robot2 cenggini..

paan said...

hehehe..takut nanti sy gduh ngn anak kak berebut robot..heheheh

anugerah dan kesyukuran | paanituaku