Saturday, July 4, 2009

kesedihan aku bersama kenangan manis

braavooo saja!! goyang-goyang!! macam lalang!!! ko main-main lagi ya wira!!? ko nak kene rendam dalam kolam ka wira!!? perkataan yang paling aku rindu ketika di plkn dulu..syahdunya ayat manja oleh cikgu-cikgu fizikal ketika itu..aku sedih sebab plkn...plkn tak besstt!!?? pemikiran mula-mula sebelum aku masuk kem...sekarang??? sampai mati aku tak boleh lupe detik-detik indah aku kat sana...tersangat indah...banyak benda yang aku belajar kat sana...kalaulah aku boleh apply lagi plkn akan ku buat permohonan itu..namun sejarah hanya tingal sejarah..aku hanya ada kenangan itu dan kenangan itu tak kan berlaku lagi sekali..buat ex-kompeni bravo kumpulan 1 siri 3 2006...aku sangat-sangat merindui kalian semua..harap kalian semua berjaya mencapai cita-cita kalian...buat cikgu-cikgu fizikal dan character building serta cikgu kenegaraan..terima kasih yang tidak terhingga kami ucapkan...tidak ada cikgu yang tidak mempedulikan kami..cikgu marah kami sebab kami buat silap pelbagai..semua tu untuk kebaikan kami..apa pun yang aku harap..semua kenangan itu masih lagi manis dan segar dalam ingatan aku...

3 Comments:

Izzati Nazifa said...

sy dpt plkn utk taun 2010..
bes ke?

akudandia said...

salam..

tringat gak kngn kt PLKN..
huhuh windu kt kwn2..
dak kem Cabcun Park, Kltn..
dak kump 1 siri 5
kngn trindah kn?

paan said...

yup..mmg kenangan terindah! :)

anugerah dan kesyukuran | paanituaku