Monday, July 27, 2009

Awat hang marah aku?


Pagi yang indah sambil muka layu..aku pergi ke kelas dalam keadaan tenang dan bergaya..aku meletakkan motosikalku ke tempat yang benar iaitu tempat meletakkan motosikal bukan tempat letak lori..tetapi..sedang aku melangkah keluar dari tempat meletakkan motosikal tersebut..aku dipanggil oleh seseorang yang aku tak nak sebut darjatnya serta keturunan beliau yang aku tak teringin nak ambil tahu..beliau berkata (marah kot) kepada aku..pelajar tidak boleh bawa motor ke kawasan kelas dan tak boleh meletakkan motor di tempat meletak motor (aku rasa tempat tu tempat letak motor..tapi bagi beliau bukan) . Beliau berkata...itu bukan tempat letak motor..itu tempat berteduh..aku berasa sungguh hampa lagi haru...kenapa tempat letak motor bertukar nama menjadi tempat berteduh dari mara bahaya kot..gila! memang logik betul..rupanya bergitu...tempat letak motor sebenarnya tempat BERTEDUH ya kawan-kawan!! mari kita BERTEDUH di tempat BERTEDUH (tempat letak motor) :)

4 Comments:

anN said...

hahaha... klka la tgk ju on mrh! hehe

paan said...

hahaha ni ju-on versi sengal! hehe

lyndadyana said...

takot tgk pic 2 mlm ni...

paan said...

hehe..sowi lyn..nanti nk comelkan pulak muka si ju on ni..hahahha!

anugerah dan kesyukuran | paanituaku