Friday, July 31, 2009

aku melukis, melayari internet, cari bahan seni = antisosial

Aku seorang yang suka memerap dalam bilik..sememangnya aku tidak suka melepak dalam bilik orang lain sebab aku rasa aku patut berada dalam bilik aku untuk berkarya dan sebagainya..namun realitinya mungkin aku seorang yang antisosial atau ego..mungkin benar..tetapi adakah aku tidak boleh bercakap..? salah..aku boleh bercakap dan aku boleh bersosial mengikut peringkat..bukan kerana aku terlampau fokus kerja seni aku aku tidak mempedulikan orang di sekeliling..aku ada cara hidup aku dan apa yang aku buat..sama seperti orang lain..jika seseorang mendalami sesuatu yang dia suka..dia akan buat sesuatu mengikut keadaan sekeliling..aku tahu bahawa aku ialah seorang yang gila melukis dalam bilik selain melayari internet..berbanding orang yang normal mempunyai cara hidup normal dan mempunyai hobi lain yang yang tidak antisosial..bagi aku, bergantung kepada seseorang yang mementingkan persahabatan dan hubungan luar..seorang pelukis juga tahu apa yang dia lakukan..dia akan berkarya dan mengujudkan sesuatu yang dia mahu..seseorang yang bergelar orang seni juga tampil dengan sifat fokus dalam karyanya..oleh itu seorang pelukis itu juga mahu karyanya diterima dan memperbaiki kemahiran lukisannya.AKU sangat suka melukis dan melukis buat aku bersyukur dengan apa yang aku ada..paan itu aku..

4 Comments:

Meooo Comicore Club said...

teruskan perjuangan

paan said...

yeah meo!

Fiq said...

haa... seni tu indah... aku dulu memang terlibat dalam bab2 seni ni bro...aktif sgt masa kat sekolah dlu...tp tu dlu r... skrg dh lain... miss my old days~~~
truskan perjuangan bro. lelaki sejati pantang mengalah sebelum berjaya menggapai cita-ciat... cewahhh... huhu

paan said...

terima kaseh fiq..aku akan truskan seni aku..heehe :)

anugerah dan kesyukuran | paanituaku