Wednesday, August 12, 2009

ketua darjah punya cerita

Pagi ni..teringat pula kisah kecil-kecil yang dulu kononnya cintakan power rangers merah jambu..haha..tapi aku bukan nak cerita kisah power rangers lima sekawan tu..aku teringat cerita masa darjah lima..permulaan ceritanya bermula apabila ada seorang budak baru yang baru pindah ke sekolah aku..heheh..aku ni mempunyai pemikiran yang agak mentah pada masa tu..kebetulan budak baru tu budak bandar..jadi kami ni macam tak berapa nak suka cara dia..lepas tu nak dijadikan cerita..budak baru ni secara tiba-tiba mendapat jawatan ketua darjah..masa tu..ketua darjah memang telah dilantik iaitu kawan aku sendiri yang bernama firdaus..aku rasa cikgu kot yang bagi kuasa tu kat dia..haha..aku dan rakan-rakan boikot habis la..macam bangkang PPSMI..haha..aku ingat lagi, masa tu kami semua kutuk-kutuk budak baru ni..hehe..sampai dia menangis dan terus cabut tanda nama ketua kelas dia dan memulangkan kepada si firdaus kembali..hoho..

Aku dan rakan-rakan semua masa tu kecut perut tengok budak baru tu nangis..dah rasa macam melampau pula kutuk dia..baru kami sedar kami salah..huhu..pemikiran tak matang..ahahaha..aku pon rasa sangat bersalah pada budak baru itu..sampai aku tak minta maaf pada dia..hingga beberapa tahun lamanya..akhirnya pada tahun lepas..aku berjaya mendapat nombor telefonnya dan aku telefon dengan rasa menyesal..dia pon dah tak berapa ingat dah peristiwa lampau cuma aku saja yang ambil kesah..heheheheh..kepada budak baru yang bernama Zulaikha Mustafa al Husin, terima kasih sebab maafkan aku...haha..

4 Comments:

[*Miera^Coklet*] said...

huhu...
bgs la klu da insaf...

paan said...

hehe..dulu punya cerita yg besh

fndrocka said...

eceh..nak masuk line lah tu

DDWWeb said...

hehe..dulu punya cerita yg besh

www.aec-online.blogspot.com

:)

anugerah dan kesyukuran | paanituaku