Wednesday, August 12, 2009

WAAAH! apa kena dengan blog aku!

Hari ini aku telah dikejutkan dengan fenomena blog ganjil..kenapa??? aku punya blog update hilang secara tiba-tiba!! mana?? kat mana kau pergi!!? macam mana aku nak baca blog orang lain macam ni.........huhu.....bosan la aku..kalau hilang kejap takpala...ni dah nak dekat satu hati dah ni...ada sesiapa boleh tolong aku tak selesaikan masalah pelik ni..?? tolong aku...huhu...

5 Comments:

aien~s corner said...

paan.. bio kan je.. 2 server.. kdg2 sampai 1 ari pn de.. aien pnh kne..

try refresh2..

maisyara pot! pot! said...

yup... cube refresh... coz, kadang2 google mereng ikit.. ;)

mai da kne da...

paan said...

oowwhhh cmtu upenye..hoho..buta it..makasih ya kawan-kawan :)

CikYana(",) said...

cikYana pun alami benda yg sama arini
ni bru okey tau
alhamdulillah

paan said...

yeyy! dah boleh bukak dh blog update cik yana! hehehe

anugerah dan kesyukuran | paanituaku