Tuesday, January 12, 2010

aku yang melihat petang



Petang ini masih tertanya-tanya masihkah ada harapan...melihat pada langit luas...biru langit yang semakin pudar warnanya...awan yang berarak pergi meninggalkan kesan angin...aku di sini masih nyata...masih memerlukan penyokong hidup...entah siapa yang mengerti akan perjalanan ini...perjalanan yang kian usang...masih mencari erti sebenar satu komunitas...beradu dalam satu salur nyawa...menggarap satu cita yang kian membara...masih menunggu jawapan...masih mencari satu jalan tegak...aku ingin bersuara...ke mana harus ku lontarkan...masih diam membisu di tebing keluh kesah...


2 Comments:

Meooo Comicore Club said...

cool...

paan said...

terima kaseh meo..aku sendiri tak sedar apa yg aku karang...

anugerah dan kesyukuran | paanituaku