Friday, January 15, 2010

fesyen rambut 1999


Pada tahun 1999, masa itu aku baru darjah 5...kami sebagai murid-murid busuk berlari ke sana sini amat meminati lagu dari kumpulan Newboyz. Sudah pasti ramai yang kenal Newboyz ni dan sememangnya orang lelaki amat membenci gaya pemakaian kumpulan ini...hahaha..yeke? namun bagi kami budak-budak sekolah yang banyak hingus...kami sangat mengagumi teknik sikatan rambut tomok yang agak fantastik. Walaupun agak jambu lagi ayu..kami beramai-ramai cuba untuk membuat gaya rambut Tomok. Maklumlah rambut melekat itu hensem...tapi aku tak boleh sikat belah tengah macam tomok sebabnya aku dah selalu sikat belah tepi (rambut budak baik). Bagi sesiapa yang sikat belah tengah, kami akan panggil beliau mat bunga tak pun mat jiwang sebab jiwang macam lagu Newboyz...haha..agak sengal gaya rambut tahun 1999...tapi tetap manis dalam ingatan aku...sungguh manis.

6 Comments:

––––•(-•.cik.•-)•–––– said...

hahaha.
lawak la..
tapi tomok sknx da jadik ensemm..
hehehe.
sejarah mungkin berulangg..........

hahahaha.

paan said...

hahaha lanjut lg tu kat berulangggggggggggggg.....gggg.....hahahaha

e. indah said...

hahhhhaa aku pun idup waktu2 itu, n aku sgt tidak suka tgk stail tue that tym...rambut belah tengah berjuntai jatuh, ala2 leonardo dicaprio tym titanic .. hahhha
ko pun ker paan? upload ler gambar ko tym waktu2 dulu tue...hahhha mengimbau kenangan

Fiq said...

haha ko ni paan. xnk cuba ke buat afro ke, hawk ke=D

Daisy said...

haha..xleh blah pn ye
ms nie i dh form 3
bese lar rmbut ala2 leonardo dicaprio dolu2 kn kn! (^_^)v

paan said...

kpd e.indah : weh aku belah tepi ok? hahaha

kpd fiq : aku xpenah cuba lg buat afro..ingat nk jadi mcm keroro :)

kpd daisy : hehe jgn kutuk tomok hahahhahaa!

anugerah dan kesyukuran | paanituaku