Monday, June 29, 2009

aku suka/cinta susu

Susu..satu ayat yang manis..bukan setakat manis kadang-kadang juga tawar jika susu yang tidak berperisa iaitu susu lembu biasa..adakah ia boleh menandingi susu coklat kegemaranku? haha..peluangnya amat tipis...susu coklat..aku sudah lama setia bersama dikau..engkau sahaja memahami aku..ketika aku memerlukan engkau..engkau mesti memenuhi kotak tersebut..ketika aku tidak memerlukan engkau..aku masih lagi menyimpan kotak tersebut..biar apa orang kata..kita tetap bersama..tiada siapa dapat memisahkan kita..biarpun ada susu coklat lain yang berperisa pisang mengodaku..aku masih lagi menyayangi engkau dengan sepenuh hati..jasamu sungguh banyak tidak terbilang ibarat berjuta bintang di langit..dekatlah padaku..temanilah aku...susu coklat... :)

luahan hati seorang yang suka minum susu

16 Comments:

Unknown said...

ye, i love u la susu coklat!

err, tapi strawberi nye pun sedap ape. hihi.. ^^

Hafizah Suhaimi said...

i love strawberry milk ;)

paan said...

ehehe..susu coklat menawan hati..lebih memikat :)

ღ Juliet ღ said...

haha dengan susu pun bermanje.

Nurrasyidah Binti Ahmad Fadillah said...

yuppy..love milk also! =)

koko cokelat said...

ooo yeah..
susu dutch lady mmg best..
esp yg flavour coklat..
sgt2 best..slrpp

paan said...

hehehe..ramai si peminat susu :) susu sedap hehehe

Petiais said...

kau tau, susu unta fresh rasa dia mcm susu dutchlady,

lagi sedap aku kira

paan said...

hehehe..xtaw..tp mmbr aku kt sini yg bru blik umrah die kate ble susu unta bwk blik sini jadi masam..??

Petiais said...

itu dah nak jadi susu basi la. mana tahan la bawak susu unta dari sana.

kau biar benar.karut. fresh milk contain no awet one

paan said...

hehe...smlm aku minum skotak mse sahur..arini keje nk buang angin ja...huhu

said...

teringat acu yanie pau susu coklat anak buah kat umah semlm....hahahha

paan said...

hehehe..xbaik pau kt ank buah..mintak je kt die :)

.Cik Nana. said...

ni promoter susu dutch lady ke?komisen berape dpt utk 1 kotak?hahahah

paan said...

HEHEE..bukan nak promote..suke aje..hehe

dieya said...

saya juga peminat susu coklat!hee~

anugerah dan kesyukuran | paanituaku