Monday, September 14, 2009

aku sangat sayang barang ini...

gambar apa ini paan? huh? ini gambar butang dan penjerut kasut boot...kenapa kau masih simpan benda macam sampah? haa!! mana ada! aku sayang dengan benda ini! lama sudah aku simpan...dari tahun 2006 lagi...butang-butang ini lah kenangan aku di latihan Khidmat Negara...sewaktu menjalani latihan..butang seluarku tertanggal..jadi aku simpan sahaja buat kenangan dan gantung di telefon bimbit aku..siapa tak sayang benda-benda yang menyimpan memori sebergini..aku memang jaga benda ni elok-elok biarpun nampak macam sampah..ia tetap mengamit memori dan boleh membuatmu sedih dan gembira...

6 Comments:

Meooo Comicore Club said...

org seni pelik cenggini ke? huhuhuhu

idup seni!

paan said...

haha..sememangnya pelik..ada je yang tak kena :)

phyca antares said...

simpan ag kerw kotak susu?
haha..

paan said...

mst smpan pnye :)

Pendekar_Dodol said...

ko ptt smpn kulit udang char koey teow 2 bwat necklace... haha

paan said...

hahah baik amek kulit orang lalalalalahahahaha

anugerah dan kesyukuran | paanituaku