Wednesday, September 30, 2009

Char Kuew Tiaw Penang kegemaranku

Makanan di atas ini merupakan makanan kegemaranku...yaa, char kuew tiaw namanya...sungguh lazat...sungguh mantap...sungguh segar...setiap kali kepulangan aku ke kampung...sudah pasti aku akan datang ke kedai char kuew tiaw penang sebelah jalan besar berhadapan dengan perkuburan Islam sebelah petronas..hahaha..selalunya aku akan makan char kuew tiaw ni pada lewat malam dengan rakan-rakanku..Palan dan Pizul..semestinya anda tidak akan puas kalau menempah sepinggan..bagi aku..2 pinggan sudah memadai..nikmat kuah dan kicap buatan sendiri tuan kedai tersebut membuatkan aku makan sambil bergetar-getar..sedap sangat la rasanya..hahaha..aku sangat merindui char kuew tiaw apabila aku kembali ke Pahang untuk meneruskan pelajaran aku...wallpaper char kuew tiaw sentiasa menghiasi skrin laptop aku..setiap kali aku membukanya...oh...setiap kali buka laptop mesti rasa nak gigit lcd dia...hahahha..rakusnya aku seperti rakun...



4 Comments:

Pendekar_Dodol said...

haha... akhirnya... mknn kegemaran kita dah msk blog... ngee

paan said...

hahah..sememangnya bro :)

YanaLovyna said...

syuke cdp sgt2..
try la char kuey tiew kt key's

paan said...

jiwa ku masih setia dgn cktiaw pantai remis....hahaha

anugerah dan kesyukuran | paanituaku