Thursday, October 8, 2009

Game yang aku suka main dulu...

Masa di bangku sekolah menengah aku ni memang suka main game...masa tu konsol ps1 la...tak mampu beli ps2...aku sangat teruja untuk bermain game RPG turn based (ROLE PLAYING GAME) masa aku di tingkatan 4, aku amat meminati satu game ni..Final Fantasy 7...gameplay dia sangat hebat dan membuat darahku gemuruh untuk bermain..watak utama game ni pula sangat macho dan sangat tenang...membuatkan aku terasa perasan bermain watak hero ni..hehe..nama heronya pula Cloud Strife...menggunakan pedangnya yang bernama Busted sword...sekarang ni nak main game memang tak sempat nak kejar masa...huhu..dah tua kena buat cara tua la..hoho..tak boleh nak main layan lagu tema pun boleh...lalalala....

3 Comments:

Fiq said...

same la paan oii. aku pun suka gak. layan. cloud and yuna. haha=P

paan said...

hahaha...ada geng..cloud sempoi..

Petiais said...

aku juga sangat sukaaa. tapi heronya makin lama makin perempuan look alike ar

anugerah dan kesyukuran | paanituaku