Sunday, October 11, 2009

Mainan aku sewaktu ketika dahulu


Sewaktu aku berada di bangku sekolah..agak-agak budak higusan..aku sangat taksub dengan anime digimon...sebab anime ni banyak kait dengan kasih sayang..manusia dan digimon...aku agak melayan perasaan ketika menonton anime ni dulu-dulu..hoho...sampai pagi ahad dan sabtu aku mesti duduk kat rumah nak tengok anime..hoho..bila dah terpengaruh dengan digimon..aku pun apa lagi..punya nak beli gadjet yang dikenali sebagai Digivice..Digivice ni digunakan oleh kanak-kanak terpilih untuk digimon mereka bertukar menjadi lebih hebat dan besar! aku pun macam perasan la bila pegang benda ni aku pun macam rasa jadi kanak-kanak terpilih..ahahhahaha!

Digivice ni sangat istimewa sebabnya digivice ni membolehkan kita bela digimon dan boleh digabungkan dengan digivice orang lain untuk berlawan antara digimon! hehehe...sempoi gila..haha...masa musim digivice ni keluar..setiap budak mesti beli...huhu..macam trend pula aku tengok bila aku pergi sekolah...melihat kawan-kawanku menunjukkan digivice masing-masing..hahahaha..sekolah kat kampung pun ada digivice...hehee...sampai sekarang pun aku tengok digivice ni dah macam-macam bentuk dan rupa...lagi canggih dan lagi moden..hehe..dunia sekarang dah berubah..



2 Comments:

Fiq said...

ko ni paan. dah macam orang jepun. awek ko org jepun gak ke?=)

paan said...

heheh, bini aku mst melayu...hoho..aku je suke bnda2 dri jepun..hahahahaha

anugerah dan kesyukuran | paanituaku