Sunday, October 4, 2009

Semalam hari yang paling gembira

Pada hari sabtu semalam..aku bersama bino pergi ke KL untuk mencari barang-barang untuk projek amali seni kami...kami sampai KL dalam pukul 11pagi...aku dan bino meneruskan perjalanan ke Lowyat..dah sampai Lowyat tu kami pun pusing-pusing dan melihat barang-barang yang kami tak mampu beli..aku pula sedang nak cari mp5 baru..sebab aku dah bosan mengadap laptop aku yang bisu tak ada suara langsung sebab sound device dah rosak la...sedang berjalan-jalan dengan bino..kami terjumpa pusat arked dalam Lowyat tu..hahaha..tak sangka dalam Lowyat ada pusat arked..aku dengan bino pun bermain game arked racing untuk melepaskan tension yang kian banyak...memang tak sedar diri dengan kerja banyak tak siap lagi..masa tengah main game tu pula..aku dapat mesej kak diyana..kak aku..kak cakap kat aku dia ada kat imbi dengan kawan-kawan dia..hoho..sungguh tak sangka dapat jumpa kak dekat imbi...aku pun melepak dengan kak kat Times Square di warung mcD sekali dengan kawan aku Khai yang baru datang..HAHA..hari tu pula hari jadi Khai..hehe..anggap macam sambut hari jadi la juga..hehe...

Lepas pusing-pusing Times square kami gerak balik ke Lowyat jalan-jalan..aku pula sibuk nak cari mp5 aku tu..haha..lepas habis jalan-jalan di Lowyat kami semua gerak balik ke KL sentral..kak aku pun dah gerak balik ke seremban...aku pula bersama khai dan bino meneruskan perjalanan ke Central market untuk cari bahan anyaman...lepas habis membeli belah di Central market aku meneruskan langkah untuk mencari bola si bino..bola tu dia nak buat bahan untuk arca asemblaj dia..hoho..punya la jauh kami cari sampai ke 3 pusat membeli belah baru jumpa..rasa nak patah kaki aku...haha..lepas dah dapat bola kami pun bergerak pulang balik ke KL (Kuala Lipis) dengan keadaan penat teramat..apa pun aku sangat gembira jumpa kak dan pengalaman hari tu sangat manis buat aku..haha..kepada Khai..selamat hari jadi ya :) terima kasih sebab teman kami jalan-jalan cari bola..hehe..

2 Comments:

e. indah said...

salam singgah ~~

paan said...

hoho singgah-singgah sila sila :)

anugerah dan kesyukuran | paanituaku