Sunday, October 18, 2009

Tragedi kentang goreng


M
alam ni malam penuh gembira, aku bersama adikku Fahim pergi ke Billion..mencari kentang goreng untuk makan malam..aku beli 2 bungku besar..setibanya aku ke rumah...mama pun masak la kentang goreng tersebut...hoho, agak-agak setengah jam mama masak, akhirnya siap juga kentang yang telah digoreng...hahahaha..aku, fahim dan mama pun apa lagi..nak melahap la kentang goreng tersebut....sedang aku ingin mengambil kentang goreng itu..................

DATANG seekor LIPAS terbang entah kemana....lalu masuk ke dalam bekas kentang goreng yang baru kami nak makan!! aku pun mencari-cari lipas tersebut didalam kentang goreng yang kepanasan...Cis punya lipas...mendarat di tengah makanan kegemaran aku...aku pun ambil dan buang lipas tu......si Fahim dan macam tak lalu...mama cakap takpa...lipas tu baru je masuk..hahahahhaa!! aku pun setuju...takpa.....lagipun kentang masih panas....BAHAM saja la!!!




7 Comments:

yoro okino said...

perisa tambahan tu
sedapppp
huhuhuhu

meo188 said...

mungkin moral die... masak kat umah lg baik kot....

harharharharharharunsalimbachik

yana lovyna said...

harharhar
cdp 2

paan said...

hahaha mmg la msk umah meo...hahaha..sedap mmg sedap..perisa lipas rsa cm bau vanila hahahha!

sniffa93_aznil4eva said...

uhh.
kalo aku ade kat ctu..mmg dah lari dah..xsuka lipas terbang2 yg kononnya superhero tuh.

haha

ouh gila kentang!

petiais said...

kalau yang lalu itu anjing.

apa ko nak buat?

wakakaka

kucing blh tahan lagi.huahua

paan said...

hahaha..mcm aku mkn kt lorong gelap lak ada anjing..klu anjing lalu trkna kntang aku...aku xmakan la yg dh goreng tu...aku goreng blik lagi 2 bungkus...hahhahaa

anugerah dan kesyukuran | paanituaku