Wednesday, May 27, 2009

kau pergi jua encik Baim


Petang tadi aku ke anjung selera dengan berpakaian serba hitam..macam biase..petang tadi ade sedikit jamuan..haha..sengal event tak bagitaw lagi..petang tadi ade majlis perpisahan dengan seorang pensyarah seni dan seorang junior aku yang bertukar maktab..sape pakcik depan aku ni? haha..ni la pensyarah seni aku yang paling otai...encik baim atau vokalis lecturer de band..hahaha...die ni banyak aja aku tentang painting..dulu aku penah kena maki ngan die gile-gile sebab aku curi painting die pastu aku ubah balik 100% painting die..hehe..memang besh lepak ngan die..ibarat kawan-kawan..terbuka je minda die ni..tak kisahlah ko nak sembang pe..papepon syok makan dengan encik baim petang tadi..nampak muka encik sedih..didalam..bukan diluar..diluar kamu hanya menahan sebak saja...hehe...semoga sihat-sihat selalu encik baim :)

4 Comments:

gurlzz didie said...

^_^

paan said...

gelak je si didie ni.. ;)

gurlzz didie said...

dd gelak sambil doakan encik baim sihat2 sokmo..

okeyh x?~

^_^

paan said...

hehee yela tu..bagus2 hehe smoga die shat slalu

anugerah dan kesyukuran | paanituaku