Friday, May 29, 2009

petang yang indah kat pekan lipis ada orang gaduh


Petang tadi..semasa parking moto agg ku...aku beli majalah gempak seperti biasa..kelihatan seperti ada pertelingkahan manja antara penduduk setempat dengan seorang driver lori yang sengal...ari ni ari jumaat..tiap ari jumaat memang ade pasar malam...aku pelik sebab ade lori besar masuk kat jalan pasar malam tu...jadi..menimbulkan satu kekecohan yang girang disitu...di depan seven eleven...memang rancak pertengaran yang berlaku..aku rasa macam besh tengok gelagat mereka yang baran dan manja..haha...yela..memang salah driver tu..sape suruh masuk jalan sempit..memang nak cari pasal..sedang mereka sumua girang bergaduh..kelihatan 3 orang wira sakti kayangan dari langit (polis ensem) turun menyelamat dan mengawal keadaan..aku pon makin teruja..polis itu menyuruh driver tersebut untuk undur kebelakang..dan terus ke pondok polis berdekatan..hahaha..lepas abis selesai sumenye..baru la aku membeli gempak dengan hati yang tenang...hehehehe :)

0 Comments:

anugerah dan kesyukuran | paanituaku