Thursday, May 14, 2009

Konvomu bukan konvoku....



Assalamualaikum kawan...hari ni dalam sejarah aku penat sangat macam jalan kaki naik tangga batucave...huu..maklum la ari ni dan semalam aku wat bisnes jual cenderamata sempena majlis konvo KPLI...huu..memang penat la bukan nak tipu tapi benar aku penat..hahaha..sekarang ni aku dah ade banyak tempahan yang perlu disiapkan.. (T_T) tapi xpela baru nak mula kan...ape orang kate lame-lame nanti jadi bosan...hehehe..xdela gurau ja...sambil-sambil buat bisnes ni aku tengok macam-macam perangai orang-orang kat sini..haha...tengok la kegelinjangan masyarakat di sini..kadang-kadang...macam bosan..kadang-kadang woooww...lawanya kakak tu..hahaha..mata ni melihat segala visual yang ada..sepanjang aku berada kat tapak jualan ni..aku belajar macam-macam benda..komunikasi yang paling istimewa.....sebabnya..aku ni susah nak cakap ngan orang luar ngan girangnya...sejak aku bukak gerai kecik aku ni..aku dah kenal ngan abang jual bunga..abang photographer...haha tapi semalam lepak ngan abang dan kakak jual bunga yang paling memberangsangkan...sampai kol 2pagi,dah macam sedara mara lak rase..mungkin mereka ni sporting tahap lori..haha..yela macam-macam aku sembang termasuk la kes babi hutan yang suke meronda kat maktab aku ni lewat malam...hahahaha..ape pon setiap perkenalan tu mesti ada manisnya..dan setiap pertemuan ada perpisahan...huuu... rindu lak kat diaorang semoga aku dapat berjumpa ngan diaorang sume konvo taun depan lak...haha...papepon aku kene siapkan tempahan-tempahan potret ni dulu!!! (T_T)

0 Comments:

anugerah dan kesyukuran | paanituaku