Sunday, May 24, 2009

PAGI yang sakit

Assalamualaikum kawan-kawan sume....Pagi ni...aku kene ata lukisan-lukisan kat encik zamani...lepas tu aku ke warung makan nasik lemak bersama sahabat..macam biase..kalau aku bosan aku...online...bile online je..chatting...tapi pagi ni memang online dalam sejarah...sedang berchatting....GEDEBOOOKK!! aku jatuh dengan girangnya dalam keadaan aksi optimus prime jatuh dari bangunan tinggi akibat berlawan dengan megatron...aku pon menjerit...aduhhh sukenye!! hahaha..rumate aku yang tengah tidow tak sedar...hahaha..selamat..kalau tak mesti kene gelak kaw-kaw punye...haha...kesimpulannya..duduklah dengan elok semasa melayari internet..walaupon melayari internet anda harus berhati-hati...pastikan kerusi yang anda duduk itu selamat...hahahah....jangan jadi cam aku..jatuh terduduk tidak berguna..sedangkan air di laut itu tenang.. :)

3 Comments:

CikYana(",) said...

wakakaka
klako la paan nie
nsb baik la cikyana xpnh jth kusi

huhuhuhu
kalo idak..xtau nk kte r

:D

phyca antares said...

hehe..
ko pk perw,,paan??
smpy leh tbabas dr kusi..

paan said...

hehehee..aku over sandar je la.. hahaha

anugerah dan kesyukuran | paanituaku