Tuesday, May 26, 2009

ROADTAX = SLIP PEPERIKSAAN??

Petang ini aku menjawap kertas anatomi dengan bombastik sekali..sangat tergedik-gedik aku memikirkan jawapan yang aku apal semalam..nasib la ingat 2,3 patah...petang ini terasa sangat sengal bagi aku...sebab aku tak bawa benda yang sangat penting la sangat dalam peperiksaan..haha..bukan pen atau pensil..aku tak bawak dompet dengan slip peperiksaan aku...hahaaa.tersangat la sengalnye aku ni..dah la Ic aku sume aku tak bawak..ape yang ade....hanya......roadtax moto yang aku gantung kat kunci moto aku je....aku dengan yakin meletakan kunci moto aku di atas meja yang bernombor 080...hahaha..mujur pensyarah tak tanya slip peperiksaan aku :)

4 Comments:

fiRdaNi said...

exam pn smpat amik gmbr ek..hehe
ke ni gmbr org laen?

gurlzz didie said...

ehehe~

^_^

paan said...

hehehe...ni bukan cite lawak ni kenyataan :) gmbr tu cume hiasan je :)

Sizuka said...

haha.
bwk road tax g exam eh.

sure ley jwb smua kan?
heheh

anugerah dan kesyukuran | paanituaku