Friday, May 15, 2009

RINdu saHAbat lama.....


SAHABAT....kadang-kadang kau buat aku gembira..kadang-kadang kau buat aku sedih...tapi bile aku sorang-sorang aku rindu lak kat kawan-kawan lama aku...aku rindu zaman aku budak-budak...zaman aku main dam pastu kene denda ngan cikgu..zaman main baling selipar sampai terbaling kat kepala...main baling-baling gam kene baju...huuuu aku rindu sume tu..kalau la dulu mase aku kecik aku ade handycam...akan aku rakam sume kenangan-kenangan mengamit limpa aku tu....waaaaaaaaaaaaaaaaa.....aku nak tanya korang sume ni..korang penah tak ade sahabat yang betul-betul macam sahabat yang sebenarnya..? sebab aku rase lain sangat bile bersahabat di usia 20an ni...macam-macam ragam ade ek? haha..tahla..ade yang suke curi suar dalam..ade yang suke bergayut atas pokok...dan ade mementingkan diri sendiri..kadang-kadang aku pon penting diri sendiri jugak..haha...tapi hakikatnya..adakah sahabat ngan kawan ni boleh dianggap sama..atau sahabat ni memang macam rakan..hahaha..tah la ape aku merepek ni..ape pon..di usia 20an ni aku dah kenal macam-macam orang la...mungkin ade yang masih tercari-cari siapa sahabat sejati yang sebenarnya..yang boleh mendalami hati kita ni..aku rindu saat-saat aku dimana aku ade sahabat sejati dan masih sekarang masih kekal hingga kini..alhamdulillah..syukurnya bila ada sahabat yang macam tu kan..

3 Comments:

wana WANY said...

ade sahabat yg gayut kat pokok ?
kwn ngn pontianakk ke ?
haha ;P

tau tau ! rnduu gleee zaman kanak kanak
kawan sume baek baek aje
tade ponn naa gado gado

kalu skgg . mcm mcm kes ade
hal boypren laa . jeles ngn kwn sndirikk laa
hadoi ! tp tapela


itu laa kehidupan :D

paan said...

huhuhuhuhuhu taw xpe..zaman budak2 mmg besh...xwat perangai xde nak dengki2 kan...hidup ni mst banyak lagi kawan2 yang blum penah kite jumpa

IzzaLia said...

nice backgroundla...saya pernah wat practical teaching kt sk pantai remis dulu...u sek kt ctu ke?

anugerah dan kesyukuran | paanituaku