Thursday, May 21, 2009

makin lama makin senang..tapi sampai bile??


Alhamdulillah..aku dah pon berjaya menjawab kertas peperiksaanku iaitu pendidikan seni...sampai sekarang KAMI masih mendapat soalan-soalan spot yang berdinamika lagi jitu keras padat dan mampat...daripada semalam aku runsing cari soalan spot akhirnya dapat..terima kasih atas saudara kevin kerana menolong aku...nanti aku belanja ko kebab daging kambing biri-biri salji di ufuk timur taktala matahari terbit di sebelah pagi yang mengasyikan menusuk kalbu hati sanubariku...perggghh..panjang tol name kebab tu..bese la..kebab yang paling susah jumpe..ape pon ari ni..aku berasa sangat bertuah dan bersyukur sebab dah lepas kertas yang kedua..hahaha..harap masih ade harapan lagi untuk dapat spot untuk paper yang seterusnya...yakin bolehh..

3 Comments:

farhana said...

aha ade ker kebab tu?
bunyi macam sedap jer..
hoho

frhh said...

hihi :)
klu exam ta sah klu ta spot soklan awal2 :)

paan said...

hahaha..kebab tu muncul bile malam bintang ke 20003929...hehehhe..

anugerah dan kesyukuran | paanituaku