Sunday, June 21, 2009

aku suka ayaq pekat

Assalamualaikum..cuti aku dah abis..aku nak belajar semula menyambung semester baru yang indah berkelipan bak bintang bertaburan di langit..melampau betul permulaan ayat ini..aku nak cite pasal air ja..bukan ada apa pun..satu cerita aku nak kongsi pasal air..air yang kawan aku buat..si pizul..ahaa..air ni bukan manis..tapi pekat..aku tak tahu macam mana dia buat..tapi rasanya macam kita panaskan coklat kopiko tu banyak-banyak...macam tu la rasanya air tersebut..hoho..beli kopiko banyak-banyak dan cairkan..pergghh memang terangkat..air yang susah nak buat...aku rindu saat-saat terangkat masa minum air indocafe si pizul ini...

2 Comments:

CaPiQa said...

wah, kalau camni nak order air gak la ngan si pizul tu. hehe..

p.s: suka kopiko, tapi tak suka minum kopi. huuu..

paan said...

hehe..klu minum air ni ibarat minum air kopiko yang dicairkan :)

anugerah dan kesyukuran | paanituaku