Thursday, June 18, 2009

Dulu punya dulu 2003 punya cite


Assalamualaikum...aku ada cerita nak kongsi sikit..pasal hidup aku semasa aku belum matang..masa tu aku baru tingkatan 3..hehe..masa tu zaman sengal-sengal gak la...terikut-ikut dengan game...taksub..masa tu layan game dave mira freestyle bmx..konon nak jadi budak-budak extreme ar masa tu..haha..masa tu kepala kumpulan aku ni si palan ar..pengikut die aku,pizul,tam dan lain-lain..macam ramai ja main ahaha..nak main bmx ni kene ade ramp (pelonjak) baru la meriah sket...nak wat ramp tak ada kayu kayan masa tu..jadi kami pergi masuk kebun sawit orang curi tanah....hahahhaa...kami buat ramp pakai tanah..masa tu isu curi tanah tak kantoi..jadi kami selamat ahahaha....kami buat ramp tu setinggi lutut je...pastu ape lagi..bawak basikal laju dan menuju ke arah ramp..melompatlah kami dengan girangnya..bile melompat ni mesti jatuh punya la..hahaha..jatuh pon nak muka girang jugak la..haha..ada sorang kawan aku tu..lompat dan jatuh pastu ada bunyi kesan seluar terkoyak (preeeiikkk) hahaha...lalu si kawan itu balik menunggang basikal dengan mengepitkan kakinya seberapa rapat yang boleh hehehehe...ada jugak yang jatuh makan tanah..bukan suka-suka je makan...siap tertelan lagi..hehehe...macam-macam la perangai budak-budak dulu...

1 Comment:

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu makan kenduri kat blog gua.
Ikut baca doa lagi bagus.

Kalo nak follow pun takpa.

Blog gua tu dh tak seimbang,ramai dah berat ke belah punk.

anugerah dan kesyukuran | paanituaku