Tuesday, June 23, 2009

tasha oh tasha

hahahaha!!..(bunyi orang gelak besar dengan bestfriend die) sapa?? lelaki dengan lelaki? = normal aja..pempuan?? haha..nanti susah mesti kantoi..mesti ada yang menaruh harapan.. tak gitu?? tak semua kot orang macam tu..ada yang betul-betul sahabat rapat lelaki dengan perempuan asalkan mereka menjaga batas-batas pergaulan masing-masing..dan sebenarnya aku nak kongsi cerita tentang sahabat perempuan yang agak rapat dengan aku..nama die natasha..takpon tash..tak pon touchscreen..hahaha..gurau..serius balik dah..aku sangat selesa dengan tasha ni..bukan gedik selesa! selesa bila aku nak cakap dengan dia, selesa cara aku gurau-gurau bengong..gelak macam pontianak garu-garu malam..kawan sangat bermakna bagi dia..jadi aku akan menhormatinya sebagai rakan..bila dah susah senang itu la rakan aku, sahabat aku..kadang-kadang ja manusia akan tamak tapi bila dah semedang ja tamak, tu aku memang tak tau la nak cakap..itu nak ini nak..bila senang lari la sorang-sorang macam zombi baru kene tembak tak mati..haha...kepada tasha..terima kasih banyak sebab banyak ajar aku pasal kawan..lu memang rock! aku tau ko benci kaler pink...tapi aku letak gak kaler pink kat gmbar ko ni..dan aku tau ko tak suka Jehan Miskin..aku rasa suara dia comel pe..hahaha..jangan mara chou!

cerita aku kadang-kadang tak merujuk kepada fakta :)
[pengalaman aku saja]

2 Comments:

CaPiQa said...

bila lelaki dgn perempuan jadi kawan baik, orang memang suka gosip. dan kadang2 gosip tu bukan sekadar gosip. haha.. xD

p.s: daku ada juga kawan baik lelaki. ^^

paan said...

hehehe..ya cik capiqa anda mmg betul..kawan buat selamanya.. :)

anugerah dan kesyukuran | paanituaku