Friday, June 26, 2009

lori..ko betul-betul sengal

LORI....KAU KENDERAAN BESAR..TAPI JANGAN KAU MEMBULI KAMI SI PENUNGGANG MOTOSIKAL...kau memang saja cari pasal dengan aku..huhu..ni cite balik sembahyang jumaat tadi...aku dan rumateku balik dengan motoku yang hanya boleh dibawa 60km sejam kerana lama tak servis..sedang berborak-borak manja..aku menyedari ada sesuatu di belakang dengan laju hendak memintasku..adakah optimus prime punya treller??? bukan..lori hantu punya lori....si pembawa lori itu memotong dengan rakus...tanpa tidak mempedulikan jarak aku dan pembahagi jalan..nyaris ekor die nak libas aku...Alhamdulillah aku selamat..betul lori itu sangat jahat...lori jahat!!!

3 Comments:

Unknown said...

huuu.. seb bek kamu dan kawan kamu oke. alhamdulillah.

lori memang camtu. kadang2 mahu tukar lane pun main redah saja. mungkin sebab dia tahu orang lain yang akan elak dari dia.

adesss. =.=''

paan said...

alhamdulillah semuanya selamat...

Aisyah said...

hahah.. gmbo tokleh blah

anugerah dan kesyukuran | paanituaku