Tuesday, June 2, 2009

bosan itu satu anugerah

Assalamualaikum kawan-kawan sume...diharap anda semua sihat sejahtera hendaknya..hmm apa benda aku nak merepek pagi ni ek...hmm...aku tengah fikir dan masih dan tak keluar-keluar lagi idea aku ni..agak serabut nak memikir topik ape yang hendak dikupas oleh aku pada hari ni..mungkin sudah lama aku tidak memasuki dunia blog sampaikan aku rasa masih ketinggalan di belakang..huuu...sekarang ni aku masih bercuti seperti manusia-manusia biasa yang menunaikan tanggungjawab sebagai seorang pelajar..haha..agak poyo ayat ini..cuti sem ini mungkin agak bosan sebab aku tak tahu hendak buat apa...ahahaha..lagi 3 minggu lagi tamatlah cuti aku ni....harap-harap cuti aku banyak buat lukisan dan memantapkan lagi kemahiran aku dalam masa terdekat ni..kepada sifu sakinah..aku akan berusaha dengan lebih gigih agar dapat menjadi seperti sifu kelak...bosan itu indah..ia menggalakkan otak kita supaya berfikir...

0 Comments:

anugerah dan kesyukuran | paanituaku